گارانتی و خدمات پس از فروش

امروزه تمامی شرکت های تولید کننده محصولات در بازارهایی با رقابت

بسیار فشرده سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند تا در اینرهگذر با عرضه

محصولات خود نقش بیشتری در گرداندن چرخ صنعت آن داشته باشند .

در این راستا علاوه بر فعالیت های گسترده در راستای بهبود کیفیت محصولات

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز امری اجتناب ناپذیر وضروری می باشد .

با توجه به پیچیدگی شرایط ارائه این خدمات و لزوم توجه در دقت و صحت انجام آن ها

استفاده از دستورالعمل اجرایی اینخدمات بالاخص آن یعنی خدمات گارانتی بسیار ضروری می باشد .

 

۱. تعریف گارانتی  – Guaranty

واژه  گارانتی  به مجموعه  تعهداتی  گفته  می شود که  تولید  کننده  در  قبال   وقوع  هرگونه  ایراد  ناشی از کیفیت  نامطلوب

مواد  و یا فرآیند  نامناسب ساخت محصول  خود ، تحت شرایط و  زمان خاص ، جهت رفع آن  چه  از طریق تعمیر  و چه  از  طریق

تعویض بر عهده می گیرد . در این حالت هزینه های تحمیل شده بر عهده تولید کننده محصول است .

 

۲.تعریف وارانتی – Warranty

تمامی خدماتی که در دوره گارانتی به مشتری داده می شود در دوره وارانتی نیز وجود دارد و تنها تفاوت آن با گارانتی آن است که در

دوره وارانتی هزینه برخی خدمات انجام شده توسط مشتری پرداخت می شود و در ازای آن مشتری می تواند از تخصص ، امکانات و

اطمینان ازمحصول با کیفیت و دانش فنی آن مجموعه استفاده نماید .

 

تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ده ساله می باشند .

گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ده ساله واقعی نشان از کیفیت کالا و اطمینان ما به محصولاتمان است .

گفتگو زنده

)
    is typing...

    سلام ما الان آنلاین نیستیم. متن پیام خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید 

    ارسال پیام لغو
    X